Hoore!...Hoore!


Assalamualaikum,
Review untuk filem ni pulak tapi tak la full review.
Just cerita-cerita kosong untuk dikongsi.
Tadi petang dalam pukul 3, aku gi la A.s...
Bukan A.s dekat luar negara tu A.s aku ni hanyalah Alor setar....
Mula-mula tak tahu nak tengok filem apa sebab pergi pun kebetulan je....
Sampai je dekat sana terus cari tiket movie.
Yang paling dekat dengan masa kita orang tu hanyalah filem ni.....
Tanpa menunggu lagi terus aku suruh abang aku belikan tiket......
Korang nak tahu tak berapa orang dekat dalam panggung tadi??????
Cuba teka???



Kami cuma ada 7 orang je dalam satu hall yang besar tu.....
Punyalah sejuk sebab tak ramai....
Aku tak tahu kenapa tak ramai, maybe sebab filem ni dah lama ditayangkan dekat pawagam.
Filem ni start 24 mei, tapi aku gi tengok 4 jun...kan jauh bezanya tu.....
Filem ni pun bagi aku best jugalah...
Filem Muzikal....Lagu-lagu dekat dalam ni semuanya lagu Arwah Sudirman Hj Arshad.
Memang best sangat....
Banyak pengajaran yang aku dapat bila tonton filem ni.


 Pelakon dalam filem ni pun tak kurang hebatnya....
Ada jugalah bakat-bakat baru ditonjolkan dalam filem ni....
Lakonan diaorang tu pun boleh tahan hebat juga....
Tapi adalah sikit-sikit yang perlu lagi diperbaiki....
Aku harap diaorang terus lagi berusaha untuk memantapkan lagi lakonan tu okey....

9/10 aku bagi untuk Filem ni.....

Tak rugi bagi aku bila tonton Filem Hoore! Hoore!
Hip...hip...hoore......


TERIMA KASIH SUDI BACA ENTRY KALAU BOLEH KOMEN SEKALI

1 Orang sukakan blog saya!!!:

nur said...

hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda..