Untuk dia!!!!!!!!


Assalamualaikum, hai all hari ni nak story pasal video dekat atas ni....ermmmm Najwa latif si gadis youtube ni dengan kumpulan sleeq.

Mula2 aku dengar lagu ni dekat dalam kereta masa tu aku baru je balik dari kampung. Bila mula2 dengar tertanya2 juga lagu sapa ni???? tapi bila dah selalu dengar macam kenal je suara si gadis tu so aku apa lagi cepat2 la pi cari cik google nak tanya betul ke ni lagu najwa latif ni.

Cari punya selongkar akhirnya penantian ku berakhir juga dengan mengetahui bahawasanya lagu ni memang milik najwa latif dan di ft oleh sleeq.....cissss panjang pula celoteh aku malam ni.....

Sebenarnya tujuan aku publish video ni saja2 je dah tak ada kerja nampaknya......

Okeylah thank you to miss youtube dan kalau korang nak dengar lagu ni just pausekan je lagu dekat blog aku ni.....okey sampai sini je.....Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


TERIMA KASIH SUDI BACA ENTRY KALAU BOLEH KOMEN SEKALI

0 Orang sukakan blog saya!!!: