Uitm dihatiku.


Assalamualaikum, hai all bhari ni tiba2 rajin pula aku nak buat entry pasal uitm aku yang tersayang ni. tapi sedang asyik berfb aku terperasan ada sorang rakan fb aku ni update pasal Uitm ni so aku pun klik la pada pautan tu and dalam tu dia cerita semua tentang Uitm Seri Iskandar yang berseri tu la.....

Aku bukan nak story semua yang ada kat uitm tu. Aku just nak cerita macam mana hidup aku dekat sana. Kalau korang nak tahu pasal Uitm Dihatiku tu korang just tekan je perkataan klik tu nanti korang tahulah macam mana rupa uitm seri iskandar tu......jangan malu untuk klik yeeee.....

Kehidupan aku dekat sana ok2 je. Happy la ramai kawan. Dekat Uitm aku ada 2 orang kawan baik iaitu cik Atyrah dan cik Fiqah......

Inilah kawan baik aku yang kanan tu cik Aty and yang tengah tu cik fiqah  

Dia orang lah kawan baik aku dekat sana. Masa sem satu kami tinggal bilik berasingan, tapi selalu juga la bersms dan bercalling-calling.....tanya kau kat mana? kau dengan siapa? dan kau bagaimana? hehehehe yang soalan last tu aku taram(hentam) je.......

Tapi bila dan sem dua kami minta duduk bilik sekali. Aku lah yang paling jauh terbang dari blog Angsana ke blog kekwa.....jauh tu aku terbang dari A ke K.  Tapi tak apa asal boleh duduk sekali tu yang best sebab senang nak buat kerja dan nak gi kelas pun senang tak payah nak call dah jimat kredit sikit.....sem depan aku tak tahu lagi macam mana harap2 dapatlah duduk sekali lagi......dah macam tajuk filem pula sekali lagi.....kuakkkkkkk......kuakkkkkkk.......kuakkkkkkkkkk

Dekat Uitm ni best walaupun agak panas sedikit tapi tak apa sebab aku dah biasa. Panas pun redah je.....sekarang lagi best dah ada tesco so para pelajar adalah pilihan sikit nak beli barang walaupun tesco tu tak sebesar mana tapi memadai la untuk kita buat pilihan.

Dekat Uitm Seri iskandar ni pun ada perhidmatan bas hanya dengan satu ringgit sahaja....hehehehe murah kan....macam promot pula aku ni...okey cukup kut sampai disini saja nanti aku update dilain hari..(ayat mat skema pula)

 


TERIMA KASIH SUDI BACA ENTRY KALAU BOLEH KOMEN SEKALI

0 Orang sukakan blog saya!!!: