Muncul setelah sekian lama hilang....

Assalamualaikum, hasrat hati nak jadikan blog ni sebagai tempat untuk publish novel tak juga kesampaian. Sebabnya aku rasa nak lepaskan geram dekat sini pula hari ni.

Rasa ketagih pula nak menulis. Hari ni nak cerita pasal seorang lelaki yang dah lama tak muncul tiba2 muncul balik. laki ni pernah buat hati aku terpikat dekat dia tapi sekarang dah kurang la rasa sayang tu. Tapi lama juga aku tak dengar cerita dia lepas cuti ni tapi tadi aku buka je laman sosial aku tiba2 muncul status update dari dia buat aku rasa lain.

Kenapa mesti muncul balik.....kenapa???????????????????????? aku rasa macam dah tak nak dekat dah dengan dia.....tak nakkkkkk..........:(    

malas....malas....malas.... nak ambil tahu........


TERIMA KASIH SUDI BACA ENTRY KALAU BOLEH KOMEN SEKALI

0 Orang sukakan blog saya!!!: