I Miss you dear!!!!!


 Assalamualaikum, hai all hari ni nak cerita pasal rindu...haaaaaaaaa tengok tajuk kat atas tu macam aku rindu sangat2 dekat someone kan????? angguk kepala cepat....hehehehe

sebenarnya aku bukan rindu dekat orang tapi dekat my old blog. Witwithoney yang dulu. kalau siapa pernah tersinggah dekat blog lama aku dulu yang bertemakan pink colorrrrr tu mesti tau macam mana rupanya kan.....

Blog tu aku dah delete sebab ada sikit punya problem. Yang buat aku menyesalnya sebab lepas aku delete baru abang aku bagi tahu yang sebenarnya blog tu boleh diimport aduhhhhh sedih hati aku bila dengar macam tu. Nasi sudah jadi bubur.

Ini semua sebab perangai aku yang tidak tahan sabar. Sebab problem kecil aku pi delete semuanya. Bak kata pepatah kerana nyamuk seekor habis satu kelambu dibakar.....jadi aku syorkan pada korang supaya tahanlah sabar okey.....sesungguhnya sabar itu separuh pada Iman. Jangan jadi macam aku ni. tiba2 feeling nak jadi ustazah pula malam ni....oppppp lupa dah pagi.

Aku ni kelawar sikit malam berjaga siang tidur.....sakit...sakit.....ishhhh melalut pula....

Berbalik pada rindu aku dekat blog lama tu. Blog lama aku memang aku sayang sangat sebab dah ramai yang tahu so ramai jugalah yang singgah and bagi komen yang memberangsangkan (betul ke ejaan aku).

Blog aku yang sekarang ni bukan nak kata tak memberangsangkan tapi agak suram jugalah. Kalau dulu meriah je kan???? hehehehe... okeylah tak nak cerita panjang2 nanti bertambah rindu aku dekat blog lamaku.....:(((((  I Miss You........


TERIMA KASIH SUDI BACA ENTRY KALAU BOLEH KOMEN SEKALI

0 Orang sukakan blog saya!!!: