Hukum Letak Iklan Dalam Blog...

Assalamualaikum, 
Hai semua sahabat blogger...
Hari ni aku terpanggil nak cerita pasal
Hukum letak Iklan dalam blog. Tadi aku saja je BW sana sini.....
seronok2x je tiba-tiba aku terjumpa pasal hal ini.
So dengan rasa terujeee aku pun bacalah apa yang blogger tu tulis....
Sekarang ni ramai blogger2 baru yang masuk ke arena blogging ni (dah macam arena sukan pula) salah satunya akulah...makin ramai blogger2 baru ni terpengaruh dengan rakan2x blogger lain dengan memasang iklan dekat blog.... 
Tahukan anda apa Hukumnya????

Hukum..
Harus(dibolehkan) – tidak terdapat penipuan dan penindasan dan ada ikatan perjanjian yang perlu dipatuhi kedua belah pihak. Sumber pendapatan yang dimiliki adalah dari hasil pekerjaan ahli yang meletakkan iklan di dalam blog dan web mereka.
Sebenarnya aku pun tak pasti akan hal ini sebab ilmu aku taklah tinggi lagi pasal hal ni kalau korang rasa nak tahu lebih lanjut bolehlah baca blog2x dekat bawah ni....


  1.  Inversion Plan
  2. Hady 83 
  3. Aizuddin
  4. Krai Utara   
Jadi aku harap korang bolehlah terjah blog2x yang aku linkkan dekat atas tu kalau nak tahu pasal semua ni....

Renung2kan dan selamat beramal.....

Wallahualam....


TERIMA KASIH SUDI BACA ENTRY KALAU BOLEH KOMEN SEKALI

0 Orang sukakan blog saya!!!: