Bercinta selepas Kahwin!!! Seronok...

Assalamualaikum, apa khabar semua, hari ni tajuk entry aku bercinta selepas kahwin. Bagi pandangan aku bercinta selepas kahwin ni memang seronok sebab kita dah ada hubungan yang halal jadi kita nak buat apa dengan pasangan kita pun tak dak sapa nak halang.

Setiap manusia mesti ada perasan nak bercinta tapi bergantung pada orang itu dia nak bercinta selepas kahwin atau sebelum kahwin. Tapi bagi aku bila kita bercinta selepas kahwin mesti lebih rasa keseronokkannya. Tapi itu bagi pandangan aku la.


Cuba tengok gambar dekat atas tu. Mesti seronokkan bila kita ada pasangan macam tu. Tapi sebelum kita nak ada pasangan yang soleh atau solehah mesti kita kena munasabah diri kita adakan kita juga soleh atau solehah. Jadi kita juga harus berubah kearah kebaikan. Perempuan solehah adalah untuk lelaki yang soleh begitulah sebaliknya....renung-renungkan dan selamat beramal....Aku pun tak lah baik mana tapi boleh usaha untuk jadi yang lebih baik....begitu juga anda semua......Sorry Ayat aku banyak tergantung.....


Suka tengok pasangan macam ni

Credit to cik google........


TERIMA KASIH SUDI BACA ENTRY KALAU BOLEH KOMEN SEKALI

2 Orang sukakan blog saya!!!: