Pembaharuan blog!!!!

 

Assalamualaikum, apa khabar semua kalau korang perasan semua post aku dah didelete. kenapa aku delete???? mestilah ada sebabkan. semua yang berlaku mesti bersebab. Aku nak ubah isi blog aku ni jadi aku delete semuanya. aku nak cuba publish cerita yang aku karang ala aka novel yang aku taip la. Aku sebenarnya dah lama berjinak-jinak tulis novel ni sebab aku minat membaca novel. Nanti aku kongsikan apa novel yang aku dah baca dekat pembaca blog semua. Aku start baca novel dari umur aku 12 tahun lagi sehingga la sekarang. Aku start kumpul novel pula dari umur aku 13 tahun sebab masa tu dah pandai sikit kumpul duit sendiri nak beli novel. Sebab terlalu banyak novel yang aku baca aku dah berminat nak tulis novel pula. Tapi aku ni budak baru belajar jadi banyak lagi yang perlu aku perbaiki untuk menjadi penulis novel kesukaan aku seperti Sharifah Abu salem, Damya Hanna dan Aisya sofea. Mereka la penulis novel yang paling aku suka baca novelnya. Okey stop here.....:)


TERIMA KASIH SUDI BACA ENTRY KALAU BOLEH KOMEN SEKALI

0 Orang sukakan blog saya!!!: